Alla inlägg under november 2007

Av My & Elin - 29 november 2007 16:02

Elin, vi är lite dåliga på att skriva här... Vi får bättra oss på det.

Igår var vi på Friskis och lyfte tyngder och körde en massa på Pilatesbollen. Bra för balans och bål inför Tjejvasan! Har lite ont i magen idag. Vi tog även kort, dessa kommer upp under helgen!

Ikväll är det innebandy som gäller. Vår nya tränare kommer dyka upp, spännande!



Av My & Elin - 23 november 2007 08:56

Jo, sä här började det.

Jag (My) får en snille-idé, som vanligt... Jag skyller dock lite på Måns på jobb som började prata om Klassikern! Frågar Bygg om vi ska göra Tjejklassikern.

Ja visst säger Bygg. Hon tror dock att jag skämtar. Efter en dag vet hon att jag menar allvar. De stora planerna dras igång och efter en vecka så är vi anmälda till Tjejvasan!

Följande ska vi utföra under 2008:


Tjejvasan 23/2 3 mil på längdskidor (jag har aldrig åkt skidor, Bygg har åkt ett tiotal ggr)

Tjejvättern 7/6 9 mil på cykel (detta borde väl gå lätt...)

Vansbro Tjejsim 12/7 simning 1 km motströms (sägs att Bygg tävlingssimmat...)

Lidingö Tjejlopp 1 mil löpning (detta är vi minst nervösa för)


Det är bara för er att bilda en fanclub!






Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards