Direktlänk till inlägg 21 maj 2009

Bio och utekäk x 2

Av My & Elin - 21 maj 2009 22:42

Som My nämnde innan är det lång helg. Helt underbart! Idag har jag och Gunilla från jobb varit på Telegrafens uteservering och ätit lunch och snackat en massa om allt mellan himmel och jord. Kl 14 gick vi in i mörkret på bion med popcorn och avnjöt Frozen river. Helt ok film lite förutsägbar, men godkänd. När vi kom ut i friska luften igen ringde telefonen det var Ica en gammal jobbar kompis som ville hitta på något under kvällen och det passade mig perfekt eftersom jag faktiskt inte hade några planer för kvällen. Denna gången vart det mat på Simons. I och med detta är båda restaurangerna på torget invigda för säsongen och båda får klart godkänt. Simons har dock lite högre spaningspoäng under kvällstimmarna. I morgon blir det målning, renovering och barnpassning ute i Magnarp jag ska vara där på frukost redan kl 9 så nu ska jag samtala med Jon Blund :) 


Over and out

Bygg

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av My & Elin - 5 juni 2009 10:22

Denna säsong kommer vi att leva våra innebandyliv på vars ett håll. Elin har bytt spår helt och har fått en ny utmaning, hon ska vara tränare i Åstorps F16 lag. Hennes lediga tid går nu åt att planerar inför nästa säsong och det ska bli kul att se h...

Av My & Elin - 1 juni 2009 17:40

Jag tog ledigt från jobb idag, dels för att jag pluggat hela helgen och dels för att jag skulle studera Rögles två pass. Det var för ca 1 månad sedan som jag kontaktade Rögles nye fystränare för att fråga om jag fick vara med på ett par pass för att...

Av My & Elin - 1 juni 2009 13:54

Ett gäng tjejer hade möhippa för sin väninna och det blev vin, strippande grabbar, spex och upptåg, men även presenter. Den ena presenten var en svart monsterdildo. Dagen efter när den blivande frun satt i bilen på väg hem så sneglade honpå monstret ...

Av My & Elin - 31 maj 2009 21:14

Det är helt otroligt vad tiden och dagarna går fort. Jag kan nästan inte förstå att vi redan är framme i juni. Nu har alltså halva 2009 snart gått! Kanske är det inte så konstigt att dagarna i maj har gått fort jag har varit borta 3 helger. Veckan so...

Av My & Elin - 30 maj 2009 20:31

Igår var det middag i Viken tillsammans med mamma, Mats, Bitt och Leif (Henkes föräldrar). På väg hem undrade Henke och jag vad vi egentligen gjorde där för vi fick inte en syl i vädret. Våra föräldrar hade alltså att snacka om och släppte inte in os...

Ovido - Quiz & Flashcards