Direktlänk till inlägg 31 maj 2009

Vart tog maj vägen?

Av My & Elin - 31 maj 2009 21:14

Det är helt otroligt vad tiden och dagarna går fort. Jag kan nästan inte förstå att vi redan är framme i juni. Nu har alltså halva 2009 snart gått! Kanske är det inte så konstigt att dagarna i maj har gått fort jag har varit borta 3 helger. Veckan som varit kommer jag nästan inte ihåg vad jag har gjort. Förutom att jag varit väldigt trött på kvällarna och det har blivit lite bloggande! Vet inte om det är allergimedicinen som gör eller vad. Helgen som varit har jag som vanligt, känns det som numera, varit ute i Magnarp och städat, passat barn och grillat. I lördags förmiddag var jag också där och då var det ca 30 gipskivor, 30 lite tunnare skivor och 3 pallar isolering som skulle flyttas..... ett bra träningspass i alla fall! Sen blev det dammsugning och slipning och lackning av trägolv. Innan jag skulle åka hem han jag med och bära lite plankor som ska målas och bli till nytt innertak. Sen blev det snabbt hem, handlade lite på vägen för på eftermiddagen skulle Katta och Alec från innebandyn komma hem till mig för lite tjejkväll med grillat på bryggan och utgång på 57:an. Det var en helt underbar kväll. Idag har jag planterat lite mera växter på min balkong. Den kommer att bli så fin i år! Och medans Katta snusade i min soffa passade jag på att bättra på brännan på balkongen. Eftermiddagen och kvällen har jag varit i Vejby som myst med Sam medans hennes mamma packade låda på låda! Precis innan jag skulle köra hem gick vi en sväng ner till hamnen i Vejby..... så fint vi bor, det kommer att bli svårt att lämna Skåne om det någon gång skulle bli så.


Nu är det bara att ladda inför en ny vecka.


Over and out

Bygg

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av My & Elin - 5 juni 2009 10:22

Denna säsong kommer vi att leva våra innebandyliv på vars ett håll. Elin har bytt spår helt och har fått en ny utmaning, hon ska vara tränare i Åstorps F16 lag. Hennes lediga tid går nu åt att planerar inför nästa säsong och det ska bli kul att se h...

Av My & Elin - 1 juni 2009 17:40

Jag tog ledigt från jobb idag, dels för att jag pluggat hela helgen och dels för att jag skulle studera Rögles två pass. Det var för ca 1 månad sedan som jag kontaktade Rögles nye fystränare för att fråga om jag fick vara med på ett par pass för att...

Av My & Elin - 1 juni 2009 13:54

Ett gäng tjejer hade möhippa för sin väninna och det blev vin, strippande grabbar, spex och upptåg, men även presenter. Den ena presenten var en svart monsterdildo. Dagen efter när den blivande frun satt i bilen på väg hem så sneglade honpå monstret ...

Av My & Elin - 30 maj 2009 20:31

Igår var det middag i Viken tillsammans med mamma, Mats, Bitt och Leif (Henkes föräldrar). På väg hem undrade Henke och jag vad vi egentligen gjorde där för vi fick inte en syl i vädret. Våra föräldrar hade alltså att snacka om och släppte inte in os...

Av My & Elin - 29 maj 2009 10:08

Då var det dags igen!   Elins diss: Att tiden inte räcker till. Mys diss: Det som har hänt med min bäckenbotten, j-vlar vad ont jag har! Ipren snälla bedöva...   Elins hiss 1: Sommarvärmen som kommer till helgen. Elins hiss 2: Studentbal – vil...

Ovido - Quiz & Flashcards