Direktlänk till inlägg 5 juni 2009

Nu går vi skilda vägar!

Av My & Elin - 5 juni 2009 10:22

Denna säsong kommer vi att leva våra innebandyliv på vars ett håll.

Elin har bytt spår helt och har fått en ny utmaning, hon ska vara tränare i Åstorps F16 lag. Hennes lediga tid går nu åt att planerar inför nästa säsong och det ska bli kul att se hur hon fungerar i tränarrollen.

Som ni tidigare läst i bloggen tillhör My FBC Engelholms trupp. Sommarträningen är i full gång och det är många gamla härliga, svettiga, blodsmak i munnen pass ala Johan Neij att bita i. Han är en grym fystränare! My ser fram emot att komma tillbaka som innebandyspelare! 


Mot Tjejklassikern känns inte så aktuellt längre. Detta är alltså vårt sista inlägg… Vi ska bege oss mot nya mål!

Elin kommer att genomföra halvklassikern i år med start på söndag med 15 mils cykling!

Vi hoppas kunna utföra Klassikern i framtiden, om det blir med början i höst eller nästa år är svårt att säga. Det är mycket som ska klaffa.

Denna blogg har massor av inlägg och vi håller på för fullt att skriva ut sida för sida. Tanken är nämligen att sätta ihop bloggen till ett häfte. Att kunna gå tillbaka och läsa om alla roliga grejor vi gjort är ett måste!  


Tack alla som följt vår väg Mot Tjejklassikern och ni som har lämnat en hälsning!  


I fortsättningen kan ni följa My på www.memy.bloggagratis.se. Elin har inte bestämt sig om någon ny blogg, vill ni veta vad som händer i hennes liv får ni helt enkelt ringa henne!!

Håll utkik i framtiden för en ny blogg som heter Mot Klassikern!


Over and out.

 
 
Marlan

Marlan

5 juni 2009 11:01

Tack för alla roliga och intressanta inlägg! Jag har följt er från dag 1 och till och med vunnit en tävling! Jipiee! :-) Naturligtvis kommer jag följa dig Mysan på din nya blogg och Elin - jag vet att du kommer bli en fantastisk duktig tränare!

En epok går till ända men en ny startar! :-)
Kram på er!

http://marlansvirrvarr.blogspot.com

 
Ingen bild

My´s mamma

5 juni 2009 11:45

Jag måste bara hålla med Marlan.Hur många gånger har jag inte skrattat åt allt roligt som har hänt er.Ska bli kul att kanske bli en utav dom som får ett häfte om allt ni varit med om!
Lycka till Elin med både halvklassikern o som tränare i innebandy.

Kram mamma Anti

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av My & Elin - 1 juni 2009 17:40

Jag tog ledigt från jobb idag, dels för att jag pluggat hela helgen och dels för att jag skulle studera Rögles två pass. Det var för ca 1 månad sedan som jag kontaktade Rögles nye fystränare för att fråga om jag fick vara med på ett par pass för att...

Av My & Elin - 1 juni 2009 13:54

Ett gäng tjejer hade möhippa för sin väninna och det blev vin, strippande grabbar, spex och upptåg, men även presenter. Den ena presenten var en svart monsterdildo. Dagen efter när den blivande frun satt i bilen på väg hem så sneglade honpå monstret ...

Av My & Elin - 31 maj 2009 21:14

Det är helt otroligt vad tiden och dagarna går fort. Jag kan nästan inte förstå att vi redan är framme i juni. Nu har alltså halva 2009 snart gått! Kanske är det inte så konstigt att dagarna i maj har gått fort jag har varit borta 3 helger. Veckan so...

Av My & Elin - 30 maj 2009 20:31

Igår var det middag i Viken tillsammans med mamma, Mats, Bitt och Leif (Henkes föräldrar). På väg hem undrade Henke och jag vad vi egentligen gjorde där för vi fick inte en syl i vädret. Våra föräldrar hade alltså att snacka om och släppte inte in os...

Av My & Elin - 29 maj 2009 10:08

Då var det dags igen!   Elins diss: Att tiden inte räcker till. Mys diss: Det som har hänt med min bäckenbotten, j-vlar vad ont jag har! Ipren snälla bedöva...   Elins hiss 1: Sommarvärmen som kommer till helgen. Elins hiss 2: Studentbal – vil...

Ovido - Quiz & Flashcards