Alla inlägg under juni 2008

Av My & Elin - 4 juni 2008 08:08

På senare tid har vi inte varit värst duktiga på att blogga, eller rättare sagt sämre än vanligt...

Byggan har bytt ut träning mot promenader med Assi och pluggande. För att slippa ta med sig allt plugg på vår minisemester var det en ganska bra idé. Vi vill ju njuta ordentligt när vi är iväg!!

My tränade på gymmet i måndags och igår tog hon en 2 h promenad.

Imorgon kl 15 åker vi mot Ullared. Vårt första stopp. Självklart shopping. Vi övernattar där (hihi),  för att på fredagen köra vidare mot Gällstad. Självklart för att shoppa på Lager 157!! Hoppas vi hittar massor av fina jeans!

Efter Lager kör vi till Motala och ansluter till Carinas gäng där vi också ska övernatta.

Lördag kl 10.20 startar vi. Ska bli kul att cykla en sväng!

Vi tar en dator med oss för att kunna uppdatera er på vår resa och lägga ut lite kort.

Over and out.

Av My & Elin - 1 juni 2008 18:32

Vi gick upp tidigt idag för att genomföra vårt cykelpass som skulle börja kl 7.

För en gångs skull hade vi medvind på vår runda! Vi har alltid haft stark motvind, det kvittar vilket håll vi cyklat den på. Självklart sista gången vi körde den så fick vi lite hjälp... :)

Vi cyklade 3,5 h inkl 2 pauser för vatten, frukt och nötter. Tror att rundan blev ca 7,5 mil.

Känns bra att vi provat cykla så pass långt. 1,5 mil till klarar vi lätt, vilket vi ska cykla nästa helg.