Alla inlägg den 25 april 2008

Av My & Elin - 25 april 2008 22:59

Mina töser, jönsar (hihi), tack för en underbar födelsemiddag! Det var inte bara gott, utan det allra viktigaste, otroligt trevligt!

Jag gillar er båda starkt!

Det blev mycket snack om allt möjligt, många skratt och en del framtidsplaner... Vissa mindre bra?

Elin, sjysst att vi fick dispens ikväll så att vi kunde äta dessert! Hur god var inte tryffeltårtan?? Mmm... Jag tog ju upp varenda millimeter på assietten!


Tack för presenterna!

Sov gott, ses imorgon!


Stor kram,

Mysan

Av My & Elin - 25 april 2008 14:18

Jaha, då var det snart fika på Mys jobb. Vi får idag besök av Stefans lille tillskott, Noel. Han har med sig kladdkaka... Hur kul är det när halva företaget ska sitta och smaska på det?? Tack Elin...

Alla kommer undra om Mysan är sjuk för hon är den som kränger tre bitar annars!

Snart bud på att ta ett Bungy Jump! :(


Over and out.


Av My & Elin - 25 april 2008 13:53

Jag är en ensam vovve, en fin sådan, jag heter Assi. Min matte är aldrig hemma, hon tränar bara och jag behöver lite sällskap när hon gör det. Nej, jag skämtar bara, min matte tar väl hand om mig, men jag behöver en man!

Du bör vara en schäfer, lika väldresserad som jag... Kravet är även att du ska ha en snygg och vältränad husse. Då blir det nog lättare för min matte Elin att acceptera dig. Tror nämligen även att hon behöver sällskap! Hennes humör går lite upp och ner ibland, kanske börjar hon bli desperat?


Puss och kram,

Assi


Av My & Elin - 25 april 2008 09:13

Hur det känns idag?

Känns att man lever... My är riktigt sliten och hon tycker att det ska bli underbart skönt med en vilodag från träning, då hon har tränat de senaste fyra dagarna.

Elin verkar inte ha vaknat ännu! Kommer väl en rapport från hennes strax.


Ikväll kommer vi fira Mys födelsedag i efterhand. Elin, My och Checke ska ut och äta, trevligt! 

Kommer dock bli en lugn och tidig kväll i och med att vi startar cykelpasset kl 07.30 imorgon bitti. TJIIHOOOOO! 5 mil står på schemat och det är dags för Elin att se nya vyer av nord västra Skåne. Hon kommer att få se platser där My spenderat mycket tid som liten/mindre...


Over and out.

Ovido - Quiz & Flashcards