Alla inlägg den 18 december 2008

Av My & Elin - 18 december 2008 10:58

Jag och mamma la oss redan kl 22, tror jag. Vi satte kl på 24 för då var det dags för mig att ta piller. En fantastisk tablett... Jag deckar direkt och smärtan försvinner ganska mycket. Tyvärr vara effekten bara i ca 2 h och jag får bara ta den var 6:e timme.

Kylbandaget alla har pratat om är helt underbart. När det kalla vattnet kommer över knäet...aaaaaaaa, så sjukt skönt!

Tidigare imorse var jag lite allmänt stirr över allt jag kände i mitt knä och runt omkring. Jag hade förberett mig på det värsta, men nej, det går inte att tänka sig in i detta. Då ringde Elina, sa precis hur hon kände när hon blivit opererad, att det är en brännande smärta, det känns som allt ska sprängas, det stramar... Ja, hon lugnade mig. Det är så jag känner, det är alltså normalt. Jag har fortfarande ingen känsel på en bit av vaden. Det är tydligen heller inget konstigt.

Systern ringde vid 10-tiden och kollade läget.

Himla bra sjukvård vi har. Jag är väldigt nöjd med hur de har tagit hand om mig.

Jag blir väldigt trött av ingenting. Både i huvudet och i benet. Benet känns dessutom som bly... Orkar knappt lyfta upp det på soffan eller sängen.

Nu ligger jag framför tvn. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på.  

Det enda jag vet är att jag ska ta dunder-pillret kl 12.30 och sen kan jag nog sova ett par timmar. :)


Over and out.

Mysan

Ovido - Quiz & Flashcards