Alla inlägg den 23 december 2008

Av My & Elin - 23 december 2008 17:43

Jag hoppas att julkänslan har infunnit sig i alla hem. För mig är julen en härlig högtid med mycket traditioner och allt ska vara som det alltid varit.... det går ju att ändra på vissa saker men då krävs det förhandling i god tid.


Idag har jag och pappa klätt granen, varit en kort sväng på stan och gjort ännu mera tryfflar :) börjar bli riktigt duktig på det nu. Ikväll ska jag iväg hem till Tessan för en myskväll och sova över hos hennes familj. Imorgon ska jag kanske överraska Hugo på sängen med ett stort paket, men det är nog större risk att han vaknar innan mig vi får väl se! Sen åker jag hem till mina föräldrar dit mina syskon och mormor också kommer. Det blir mycket mat som vanligt, Kalle Anka kl 15, spel och pusselläggning och mera mat. Det sägs att det ska bli en vit jul här uppe men det är dåligt med det. Snön som kom igår är redan borta och som det är just nu verkar det inte komma någon ny snö heller!


Jag önskar alla en riktigt God Jul och en särskild hälsning till My och hennes familj. Hoppas ni har det bra och tar väl hand om kryckan med tillhörande kropp :)


Ellep, jag och My är alltid snälla.... i alla fall när det äller jultomten :)

Julkramar från Sala


Over and out

Ovido - Quiz & Flashcards