Alla inlägg den 20 december 2008

Av My & Elin - 20 december 2008 14:49

Jag vågar knappt säga för mycket, men jag tror att det börjar gå åt rätt håll. Var vaken ett par gånger fram till kl 3 i natt, men sen tror jag att jag sov i ett streck fram till 8-9. Härligt. Har fortfarande ont, men smärtan har inte samma kraft längre. Det bränner.

Fick frukost på sängen av Henke.

Jag skickade sms till Elin i förmiddags för att berätta att Henke hade inside information till henne. Hon ringde självklart tillbaka direkt... Hon var endast vid Jönköping. Hennes resa skulle egentligen börja kl 5 imorse, men hon hade råkat stänga av klockan. Med bilen fullproppad av julklappar och allt annat som skulle med till Sala, Assi också förstås, kom hon iväg någon timme senare. Hon var dock så himla trött att hon fått stanna på vägen för att sova lite.


Jag har ju bara två alternativ på var jag ska hålla till i min lägenhet, antingen i sängen eller i soffan, så jag valde att ligga i sängen tills klockan var, tror 13...

Lite stissig över min svullna fot och vaden med no känslen, ringde jag till mammas väninna som jobbar på kirurgen. Hon lugnade mig att foten kunde vara svullen minst i en vecka och att känslen kan vara borta länge. Hon tyckte dock att jag skulle våga linda om itt knä och kolla förbanden hur det stod till med dem. Så det ska snart Henke göra efter att han diskat. Han har precis lagat korv stroganoff till mig. :)


Ikväll kommer Checke. Hennes Jonas ska på fest så hon vill passa på att hålla mig sällskap. Det blir lite mat och sen tror jag att vi ska kolla på Love Actually.


Ha en trevlig lördag!

Over and out.

Mysan

Ovido - Quiz & Flashcards