Alla inlägg den 25 december 2008

Av My & Elin - 25 december 2008 22:50

Vilka dagar det har varit...

Lillejul firades hemma hos mamma och Mats. Alla deras barn med respektive och barnbarn var på plats. Med undantag från Henke och Mats son med lilla Ester som var sjuka. Uterummet var dukat med långbord och x antal knattar satte ljudnivån där uppe!

Melker och Martha (brorsbarn) gav mig en present för att de tyckte lite synd om mitt knä. Det var en ny maskot som jag skulle ha i min bil! Riktigt cool nalle! 

Framåt 22-tiden skulle min färdtjänst för dagen, brorsan Tian med familj, köra hemåt och de släppte mig hemma hos Henkes föräldrar. Jag fick den efterlängtade ABBA-singstar skivan och den sjöng vi till hela natten, särskilt jag, Henkes mamma och syster.

Julafton firades hemma hos min moster med familj i Klippan. Lugnt och mysigt. 

Jag har blivit en jäkla sjusovare och vaknade inte förrän kl 11 idag. Helt plötsligt kom en vändpunkt med benet. Jag kunde helt plötsligt ta på mig strumpor själv... Det är ett framsteg. Jag kunde diska och byta påslakan. Benet pumpar inte så mycket längre när jag är uppe och studsar hela tiden, vilket är väldigt skönt. Emlan, jag förstår att jag skrämt dig lite när du läst bloggen, men samtidgt så kan du läsa nu att det faktiskt finns en ljuspunkt också! :)

Kvällen har spenderats hemma hos pappa och Siv. Mina brorsor och deras familjer var också där.   


Som tradition brukar jag spendera annandagen på Kullagatan för rea-shopping. Tyvärr passar det inte riktigt detta året. Men min kompis Camilla ringde idag och ville hitta på något imorgon, så vi ska gå till Storgatan och förhoppningsvis hålla min årliga tradition brinnande.


Hoppas att ni haft det bra och kommer få fortsatt mysiga dagar!


Over and out.

Mysan

Ovido - Quiz & Flashcards