Alla inlägg den 19 januari 2009

Av My & Elin - 19 januari 2009 10:45

Det var dags för ett pass hos Marianne imorse kl 9. Därefter var tanken att jag skulle bege mig till jobb och börja så smått med halvtid.

Min förkylning var något värre idag och när Marianne hörde mig sa hon att jag inte fick träna. Alltså inte ett enda knäböj...

"My, vid minsta lilla förkylning tränar man inte!"

Mitt knä-tillstånd hade dessutom blivit sämre efter Uppsala-dagarna med jobb. Förmodligen blev det för mycket. Jag fick då bakslag på att börja jobba denna vecka.

"Ditt knä får inte bli lidande för att du ka börja jobba för tidigt."


Så ja, då ligger jag återigen i min soffa med tvn på... Å kanske har jag lärt mig att ta det lite lugnare!

Nu ska jag koncentrera mig på att bli frisk och få ordning på mitt knä!


Over and out.

Mysan


Ovido - Quiz & Flashcards