Direktlänk till inlägg 20 augusti 2008

Inlägg av Bygg (kryss i taket...)

Av My & Elin - 20 augusti 2008 09:03

Igår var det smyckesparty hos My. Jaja, vi vet ni killar drar en djup suck och tänker, det blir nog dyrt och ni tjejer tindrar med ögonen och tänker, när är nästa party?

Man blir nästan rädd för sig själv när man tänker på vilken förlösande känsla shopping har :). Nu åter till igår ikväll.

Vi startade med att äta kasslersallad som Mys mamma hade varit snäll och gjort. My själv tackade genom att säga "hon jobbar ju bara 50% så hon har ju tid att ta lite extra jobb". Salladen var mycket god och den tackar vi Anti för. Gästerna tycker nog det är bra att vi, jag och My, äter som om vi aldrig sett mat för, då känns det ju inte som om de själva tar så mycket.

Mys granne skulle ut och åka motorcykel när vi satt och åt och hade han kollat upp mot Mys balkong, så hade han fått se 4 trynen tryckta mot rutan. Man kan säga att han var kvällens snackis...och My gjorde ett gott försök att förklara att de endast var "vänner". Hahaha, ta den med rödluvan också!!

Efter maten bjöds det på fika som Mys mamma också varit snäll att fixa, men det lockade inte så mycket utan istället blev det huggsexa i sovrummet om alla fina halsband. Skämt och sidor, det var ganska lugnt och det prövades till höger och vänster. Jag vet inte riktigt vilken demon som kommer in i kroppen men man får en känsla av att man är jättesjuk och blir endast bra om man får handla allt man vill ha och därför gjorde vi det. Jag skulle dock ändra på allt jag hittade så jag får vänta 2 veckor på mina halsband. Mysan gjorde också några specialare men fick i alla fall med sig 2 halsband och ett armband. Kvällen slutade strax efter 21 och på vägen hem kommer jag på att jag håller på att missa Big Shots...så det blir snabba steg hemåt. Duncan han är så snygg! Rekommenderas om ni inte har sett serien innan.


Under kvällen blev det även diskussion om min Kreta resa och självklart erbjöd My att både skjutsa mig tidigt på morgonen och hämta mig sent på natten. Min kommentar på detta, men My du vet ju inte vilka tider det är än... Och får då till svar att det spelar ingen roll, det är klart jag ställer upp! Då fattar jag, vad är hållhaken??? Tillbaka får jag en konstig blick och jag får bekräfta inför alla som är där att grannen och My endast är kompisar.


Här kommer tiderna My

Flyget går 06.35 från Sturup och incheckningen stänger 05.00 så vi får åka...mycket tidigt!

Hem lyfter jag från Kretaland 22.15 och beräknas landa 01.35 väldigt sent om man ska upp och jobba dagen efter!


Over and out.

Byggan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av My & Elin - 5 juni 2009 10:22

Denna säsong kommer vi att leva våra innebandyliv på vars ett håll. Elin har bytt spår helt och har fått en ny utmaning, hon ska vara tränare i Åstorps F16 lag. Hennes lediga tid går nu åt att planerar inför nästa säsong och det ska bli kul att se h...

Av My & Elin - 1 juni 2009 17:40

Jag tog ledigt från jobb idag, dels för att jag pluggat hela helgen och dels för att jag skulle studera Rögles två pass. Det var för ca 1 månad sedan som jag kontaktade Rögles nye fystränare för att fråga om jag fick vara med på ett par pass för att...

Av My & Elin - 1 juni 2009 13:54

Ett gäng tjejer hade möhippa för sin väninna och det blev vin, strippande grabbar, spex och upptåg, men även presenter. Den ena presenten var en svart monsterdildo. Dagen efter när den blivande frun satt i bilen på väg hem så sneglade honpå monstret ...

Av My & Elin - 31 maj 2009 21:14

Det är helt otroligt vad tiden och dagarna går fort. Jag kan nästan inte förstå att vi redan är framme i juni. Nu har alltså halva 2009 snart gått! Kanske är det inte så konstigt att dagarna i maj har gått fort jag har varit borta 3 helger. Veckan so...

Av My & Elin - 30 maj 2009 20:31

Igår var det middag i Viken tillsammans med mamma, Mats, Bitt och Leif (Henkes föräldrar). På väg hem undrade Henke och jag vad vi egentligen gjorde där för vi fick inte en syl i vädret. Våra föräldrar hade alltså att snacka om och släppte inte in os...

Ovido - Quiz & Flashcards