Direktlänk till inlägg 20 augusti 2008

Kommentarer på kommentarerna...

Av My & Elin - 20 augusti 2008 10:41

Imorse mailade jag till Elin, att vi var tvungna att blogga lite om gårdagen. Till svar fick jag att det kommer ett inlägg alldeles strax!

Kul att du skrev så mycket! Bra inlägg dessutom, riktigt roligt! :) Jag vill bara klargöra vissa grejor så ni där ute inte tror jag är en slashase...


Som sagt, smyckespartaj hos mig igår. Vi var 11 tjejer (ja, jag kallar även er över 50 så...snällt va?), alla laddade för en ordentlig shoppingkväll! Precis som Elin skriver, shopping är paradiset! Så lycklig man blir!

Ang det där med maten. Jag och min mamma hade kommit överrens om att hon skulle titta in hos mig lite tidigare för att hjälpa mig med maten. När jag kommer hem från jobb kl 16.45, så är hon redan i min lägenhet. Min kära mamma ropar från köket:

"Du är själv va? För jag står bara i mina underkläder!" Varmt i min lya??

Mmmm, jag är själv. Mamma hade varit snäll och redan börjat förbereda kasslersalladen. Pga att mitt kök är så litet så ville vi inte trängas där båda, så jag dukade istället. Jag gjorde faktiskt något... Men kommentaren Elin skrev stämmer, min mamma jobbar bara halvtid och har så gott om tid!! :)

Min mamma hann dessutom med en pratstund med Henke, min granne, på balkongen. De har en date imorgon. De ska kolla på innebandy tillsammans...

Ja, min granne var ett hett ämne under middagen. Framför allt min kollega Kittel hängde ut över balkongen för att få en skymt av honom. Som sagt, vi är enbart kompisar. Skulle det bli mer så lovar jag berätta detta!

Den där kakan mamma tagit med som Elin inte skrev lockade så mycket. Stämmer till viss del. Det ni inte vet, som var hos mig igår, är att jag höll mig passiv i början när ni grävde bland halsbanden och tillbringade mycket tid hos kakan i köket. Vad annars? I love cookies...


Vad är det för serie, Big shots? Jag sätter igång min tv ungefär 2 ggr i veckan så jag har noll koll!


Ang körningen till Sturup, så ställer jag som sagt upp. Du vet varför jag gärna hjälper till Elin, å det har inte att göra med att du ska berätta för alla att Henke och jag bara är kompisar, men det är bra att du förtydligade detta!!

Ja, tiderna är ju fina... Lite godis i bilen och hög musik så ska jag nog kunna köra!


Elin har nog vilodag idag. Jag kör på gymmet efter jobb. Imorgon har vi match och vi kommer rapportera vårt tillstånd och känslor inför den i kväll eller imorgon bitti.


Over and out.



 
 
Ingen bild

Elina

20 augusti 2008 13:28

Ni kan ju lyfta vilken urjobbig o tråkig dag som helst, ni är grymma på att blogga :) Väntar jämt på inlägg.... Nu laddar vi inför img, här ska det kämpas!!

 
Ingen bild

Roger

20 augusti 2008 15:22

Hej My
Trevligt med smyckekväll....
Vad roligt med daten din mamma och Henke, för då kommer jag få se din "kompis" Henke i morgon. Du har det för bra med en mamma som stöttar dig så mycket. Har inte tänkt på att ni har en sådan aptit, då det blev mat över sist.
Ses i morgonkväll.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av My & Elin - 5 juni 2009 10:22

Denna säsong kommer vi att leva våra innebandyliv på vars ett håll. Elin har bytt spår helt och har fått en ny utmaning, hon ska vara tränare i Åstorps F16 lag. Hennes lediga tid går nu åt att planerar inför nästa säsong och det ska bli kul att se h...

Av My & Elin - 1 juni 2009 17:40

Jag tog ledigt från jobb idag, dels för att jag pluggat hela helgen och dels för att jag skulle studera Rögles två pass. Det var för ca 1 månad sedan som jag kontaktade Rögles nye fystränare för att fråga om jag fick vara med på ett par pass för att...

Av My & Elin - 1 juni 2009 13:54

Ett gäng tjejer hade möhippa för sin väninna och det blev vin, strippande grabbar, spex och upptåg, men även presenter. Den ena presenten var en svart monsterdildo. Dagen efter när den blivande frun satt i bilen på väg hem så sneglade honpå monstret ...

Av My & Elin - 31 maj 2009 21:14

Det är helt otroligt vad tiden och dagarna går fort. Jag kan nästan inte förstå att vi redan är framme i juni. Nu har alltså halva 2009 snart gått! Kanske är det inte så konstigt att dagarna i maj har gått fort jag har varit borta 3 helger. Veckan so...

Av My & Elin - 30 maj 2009 20:31

Igår var det middag i Viken tillsammans med mamma, Mats, Bitt och Leif (Henkes föräldrar). På väg hem undrade Henke och jag vad vi egentligen gjorde där för vi fick inte en syl i vädret. Våra föräldrar hade alltså att snacka om och släppte inte in os...

Ovido - Quiz & Flashcards