Direktlänk till inlägg 29 augusti 2008

Va fasen...rumpan är gigantisk!

Av My & Elin - 29 augusti 2008 11:59

När jag skulle välja kläder i morse, såg jag att det var fint väder och ville gärna passa på att använda kjol. Tog fram min favvokjol som jag haft i ett par år, har alltid passat... Mmm, jag vet att den kanske satt lite tajt redan i maj/juni, optimistisk som jag är så kommer den nog passa fint idag! Tji fick jag. På kom den, men VÄLDIGT tajt. Jaha... Tog fram en annan kjol. När jag väl fått den över höften och rumpan så gick det bra, den blev det.

Tjejer, ni vet hur det känns när kläder som man har haft ett tag, helt plötsligt inte passar! Deprimerande?? Lagom... Det här med att träna så mycket har alltså sina baksidor också. Fasen att vi pumpade våra lår och rumpa så mycket innan cyklingen. Visst det var ju bra också, för vi var inte trötta efter loppet. Sen kommer man till sommarträningen med ÅK och Elina kör fina fyspass... Låren växte ytterligare.

Som Elina har skrivit i en tidigare kommentar, " Ni borde tacka mig för att ni får köpa ny garderob". Okej, det är sant, men jag ska inte shoppa kläder förrän NY och det är drygt 1,5 månad kvar. Får snart gå med rumpan bar!

I-landsproblem kan man kalla detta. Det positiva är att jag spelar mycket bättre innebandy nu när jag gått upp några kilo och lagt på en massa muskler... Sen mår jag ju faktiskt bra och det är väl viktigast.


För att få mig själv på gott humör spelade jag Velvets nya låt riktigt högt i bilen!

När jag kom till jobb ringde jag upp Checke. Vi beställde biljetter till NY Rangers-Pittsburgh den 25 okt! Så himlans coolt! Det är en av mina drömmar att kolla på NHL-hockey. Helt plötsligt är jag på fantastiskt fredagshumör!


Ser fram emot dagen i Götet imorgon. Tar kameran med mig så jag kan lägga upp lite kort här, länge sedan ni fick se bilder.


Over and out.

Mysan


 
 
Ingen bild

Marlan

29 augusti 2008 12:24

Vad avundsjuk man blir när man läser om NY och hockey!! Så himla roligt låter det. Jag får helt enkelt börja spara, vill åka iväg när jag fyller gammal nästa år och NY hade ju varit perfekt, eller Thailand, eller Hawaii, eller... :-) Ja, drömmar är ofta stora och många! Ses imorgon!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av My & Elin - 5 juni 2009 10:22

Denna säsong kommer vi att leva våra innebandyliv på vars ett håll. Elin har bytt spår helt och har fått en ny utmaning, hon ska vara tränare i Åstorps F16 lag. Hennes lediga tid går nu åt att planerar inför nästa säsong och det ska bli kul att se h...

Av My & Elin - 1 juni 2009 17:40

Jag tog ledigt från jobb idag, dels för att jag pluggat hela helgen och dels för att jag skulle studera Rögles två pass. Det var för ca 1 månad sedan som jag kontaktade Rögles nye fystränare för att fråga om jag fick vara med på ett par pass för att...

Av My & Elin - 1 juni 2009 13:54

Ett gäng tjejer hade möhippa för sin väninna och det blev vin, strippande grabbar, spex och upptåg, men även presenter. Den ena presenten var en svart monsterdildo. Dagen efter när den blivande frun satt i bilen på väg hem så sneglade honpå monstret ...

Av My & Elin - 31 maj 2009 21:14

Det är helt otroligt vad tiden och dagarna går fort. Jag kan nästan inte förstå att vi redan är framme i juni. Nu har alltså halva 2009 snart gått! Kanske är det inte så konstigt att dagarna i maj har gått fort jag har varit borta 3 helger. Veckan so...

Av My & Elin - 30 maj 2009 20:31

Igår var det middag i Viken tillsammans med mamma, Mats, Bitt och Leif (Henkes föräldrar). På väg hem undrade Henke och jag vad vi egentligen gjorde där för vi fick inte en syl i vädret. Våra föräldrar hade alltså att snacka om och släppte inte in os...

Ovido - Quiz & Flashcards