Direktlänk till inlägg 27 januari 2009

Grattis Elin!

Av My & Elin - 27 januari 2009 13:23

Igår så var Elin på kommunfullmäktiges möte pga att hennes projekt skulle antas där och som ni kunde läsa i dagens tidning så gick programmet igenom och det var väl värt att arbeta till 22:15 för det!!!

Elins glädje försvann dock snabbt idag då kommunen bytte dataserver igår och det ledde till att dem har haft problem med datorerna hela förmiddagen och att ärendehanetingssystemet inte har fungerat! Dessutom har hon hunnit blivit så arg på en kollega att hon började gråta :( det är inte ofta hon blir så förbannad!!!! Så nu är beslutet fattat hon ska bort härifrån helst fortare än kvickt! Någon som har något jobbtips?


My har ett jobbtips! Hon vill gärna att ni startar ett träningscamp för ungdomar alt en träningsstudio av något slag. Elin får också plugga... :)

Mysan tycker även att det är himla kul för Elin att hennes projekt är i hamn! Som hon har slitit!


Idag ska My till sjukgymnast kl 15 och slutar därför tidigare från jobb. Tur är väl det för idag är en dag av mera värk. Det blev tom dags för de där kära Panodilen! Det är ny sorts värk, på nytt ställe och detta ska hon ta upp med sin sjukgymnast och självklart hoppas hon på att det är normalt, att det går över...

Tanken var att My skulle bjuda sin mamma på middag ikväll. Mamma Anti ville gärna se de söta katterna och umgås med sin dotter då hon varit i Thailand alldeles för länge, men icke, en rejäl förkylningen har kidnappat Anti!

Synd, tycker My, då måste hon stryka...


Over and out.



 
 
Ingen bild

Marlan

27 januari 2009 15:23

Vi får starta något ihop allihop, eftersom jag också vill byta jobb.. :-)
Lycka till imorgon!

 
anderss

anderss

28 januari 2009 08:43

får jag också vara med för jag letar nytt också men inte fullt lika aktivt

http://www.anderssjoeberg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av My & Elin - 5 juni 2009 10:22

Denna säsong kommer vi att leva våra innebandyliv på vars ett håll. Elin har bytt spår helt och har fått en ny utmaning, hon ska vara tränare i Åstorps F16 lag. Hennes lediga tid går nu åt att planerar inför nästa säsong och det ska bli kul att se h...

Av My & Elin - 1 juni 2009 17:40

Jag tog ledigt från jobb idag, dels för att jag pluggat hela helgen och dels för att jag skulle studera Rögles två pass. Det var för ca 1 månad sedan som jag kontaktade Rögles nye fystränare för att fråga om jag fick vara med på ett par pass för att...

Av My & Elin - 1 juni 2009 13:54

Ett gäng tjejer hade möhippa för sin väninna och det blev vin, strippande grabbar, spex och upptåg, men även presenter. Den ena presenten var en svart monsterdildo. Dagen efter när den blivande frun satt i bilen på väg hem så sneglade honpå monstret ...

Av My & Elin - 31 maj 2009 21:14

Det är helt otroligt vad tiden och dagarna går fort. Jag kan nästan inte förstå att vi redan är framme i juni. Nu har alltså halva 2009 snart gått! Kanske är det inte så konstigt att dagarna i maj har gått fort jag har varit borta 3 helger. Veckan so...

Av My & Elin - 30 maj 2009 20:31

Igår var det middag i Viken tillsammans med mamma, Mats, Bitt och Leif (Henkes föräldrar). På väg hem undrade Henke och jag vad vi egentligen gjorde där för vi fick inte en syl i vädret. Våra föräldrar hade alltså att snacka om och släppte inte in os...

Ovido - Quiz & Flashcards