Alla inlägg den 27 mars 2009

Av My & Elin - 27 mars 2009 11:18

Veckans hiss och diss kommer här:


Elins diss: Skånetrafiken, av mina 4 resor till Helsingborg med tåg så har det bara kommit eller gått i tid 1 gång! Stackars dem som pendlar med tågen varje dag.  
Elins extra diss: Ängelholms kommun som dragit 22 semesterdagar från mig istället för 2!! 

Mys diss: Att jag blivit en grymt dålig förlorare. Jag har aldrig gillat att förlora, men nu är det varning på mig när jag förlorar i sällskapsspel, vilka utbrott! Jag måste verkligen få spela en innebandymatch snarast för att få utlopp för min tävlingsinstinkt!


 Elins hiss 1: Vänner som ställer upp och passar assi när jag inte har tid att vara matte!
Elins hiss 2: Kjell och company när de säljer 16 GB USB minne för 199 i stället för 499, så passa på!

Mys hiss 1: Konditionsträning – minskar midjemåttet. I like! Jeans jag inte kunnat knäppa på 5 månader börjar hitta tillbaka.

Mys hiss 2: Marianne, min sjukgymnast, vilken motivationshöjare hon är! En av veckans största höjdpunkter är den dryga timmen jag är hos henne.


Over and out.


Av My & Elin - 27 mars 2009 08:58

En man och en kvinna hade varit gifta i trettio år.
De bestämde sig för att återuppleva sin bröllopsresa och åkte till Florida där de hyrde en lägenhet.
På morgonen vid frukostbordet efter en het natt tittade kvinnan på sin make ömt och med lidelse och sa:
- Vet du det bränner lika mycket i bröstvårtorna på mig när jag ser på dig som för trettio år sedan.
- Inte så konstigt svarade maken, den ena hänger i teet och den andra ligger i gröten!

Over and out.

Ovido - Quiz & Flashcards