Alla inlägg den 13 mars 2009

Av My & Elin - 13 mars 2009 13:09

Då var det dax igen. Veckans hiss och diss!


Mys diss  Att jag aldrig lär mig att min mage inte gillar friterad och fet mat…

Elins diss  Att snön kom tillbaka igen, jag vill ju ha vår! 


Mys hiss 1 Att jag köpt biljetter till U2! Efter fyra timmars kö, blev det min tur! :)

Mys hiss 2 Att jag har många trevliga saker inplanerade hela helgen!


Elins hiss 1 Hörselinplantat som gör att små döva barn kan höra igen.

Elins hiss 2 Spin/Core passet på friskis är min nya drog


Over and out.  
Av My & Elin - 13 mars 2009 11:23

 På golfbanan

En kvinna kommer in i klubbhuset efter en genomförd golfrunda och verkar vara helt ur humör. En gentleman i klubbhuset vill vara artig och frågar hur det har gått.
- Uruselt, svarade kvinnan. Men det beror nog på att jag blev getingstucken mellan första och andra hålet.
- Aj fan, svarade mannen, där som är så jävla svårt att få plåstret att fästa också...

Over and out.

Ovido - Quiz & Flashcards