Alla inlägg den 6 mars 2009

Av My & Elin - 6 mars 2009 13:59

Det är återigen fredag. Veckorna går snabbare och snabbare... Elin har kommit på en ny grej till bloggen och denna kommer tjejerna nog börja förbereda ikväll. En liten "tävling" för er läsare.

Här kommer veckans diss och hiss!


Elins diss: bokade möten som folk glömmer bort!

Mys diss: Att jag inte hittade något kul på Väla igår. Jag har inte handlat kläder på lääääänge... 


Elins hiss 1: Tomas Ledins låt håll ut http://www.youtube.com/watch?v=BxbXVpVpjNs

Elins hiss 2: att det är fredag :)

 

Mys hiss 1: Fick idag reda på att jag klarade tentan! :)

Mys hiss 2: Att jag har problem med min mobiltelefon och fick lämna in den igår. Jag fick en turkos lånetelefon! I like! Hoppas det tar lång tid för dem att laga min…

Trevlig helg på er!


Over and out.

Av My & Elin - 6 mars 2009 13:23

En lagom berusad man på en bar ställde ner ett glas och backade tre meter. Därefter sa han till bartendern:
- Ska vi slå vad om 500 spänn på att jag kan stå här och kissa i glaset utan att det kommer en enda droppe utanför?
Det är väl lugnt tänkte bartendern, mannen var ju skapligt berusad. Så mannen drog ner gylfen och började kissa, men han träffade inte en endaste droppe i glaset, utan kisset kom överallt i baren. Bartendern skrattade och tog emot sina pengar. Men bartendern var tvungen att fråga:
- Det där var ju omöjligt från början, varför ville du slå vad?
Då svarade mannen:
- Ser du killarna som ser förvånade ut därborta?
- Ja, vad är det med dem? frågade bartendern.

- Jag slog vad med dem om 500 spänn var, om att jag kunde kissa ner hela din bar och du ändå bara skulle stå och skratta efteråt...

Over and out.   
Ovido - Quiz & Flashcards