Alla inlägg den 6 november 2008

Av My & Elin - 6 november 2008 16:27

Trodde först bara att Elin skulle vara iväg med jobbet på eftermiddagen, så jag mailade henne imorse för att hon skulle skriva lite om träningen igår. Jag har dock inte fått svar. Igår skrev hon att hon skulle till miljöverkstaden. Låter spännande, undras vad hon gjort där??

Hon får uppdatera om om onsdagens träning imorgon istället.

Ja, Elin du får sköta bloggandet imorgon, jag är inte på jobb! Jag och mamsen ska på utflykt till Ullared! :) Jag vet att många tänker, men ditt knä då, ska du int ta det lugnt? Men nä, jag klarade av att gå i NY 6 dagar så jag fixar nog 6 h i shoppingmeckat imorgon. Dessutom verkar mitt knä må mycket bättre när det får röra på sig än när jag sitter i en stol!


Om ca 30 min har jag hamnat på gymmet. Tanken är att köra lite kondition på en speciell maskin som man trampar med händerna... Ska ta en bild en gång. Dessutom ska jag boxas, alltså bara nöta överkropp. Jag ska gå igenom mina övningar för benet. När jag är klar med detta så tror jag att Elin landat på Friskis och då ska vi pumpa överkroppen i ett intensivt 40 min pass.

Jag måste nämligen köra 18.15 för att hinna hem och fixa till mig innan parmiddagen hos Elina och Peter!


Trevlig kväll på er!


Over and out.

Mysan


Ovido - Quiz & Flashcards