Alla inlägg den 9 november 2008

Av My & Elin - 9 november 2008 12:21

Alla i laget verkade riktigt taggade igår. Fbc blev nog lite tagna på sängen av att vi hängde med så bra. Vi ledde tom matchen och våra motståndare verkade bli lite irriterade...

Tyvärr stänkte de in en boll efter bara några sekunder i sista perioden.

Matchen slutade 3-4. Väldigt surt, vi kunde likväl fått 3 poäng och jag tycker att tjejerna var värda det! Som de kämpade och krigade! Det var kul att se!

Det kröp i mina ben iaf, hade gärna velat vara där ute och springa och tackla någon över sargen...


Igår hade Elin lugn filmkväll med en kompis. Jag städade lite här hemma och tittade på film.

Idag är Elin på Ullared. De var där uppe 8.40, lång kö. De gick först på toaletten sen smög de in i kön, 10 meter från ingången! Inte lite fräckt! Hade jag stått bakom där hade jag blivit tokig! :)

De är nu påväg till Göteborg för att besöka en kompis, där en god lasagne väntar dem!

Jag ska fortsätta städa min lägenhet. Sedan blir det ett pass på gymmet. Ikväll blir det middag hos pappa.


Trevlig söndag!


Over and out.

Ovido - Quiz & Flashcards