Alla inlägg den 8 november 2008

Av My & Elin - 8 november 2008 10:59

Idag är det dags för derby mot våra gamla lagkamrater i Strövels. Elin har sin gamla roll kvar, men My har bytt riktning... Hur känns det inför matchen?


Elin:

Det känns bra. Jag har varit på yoga på morgonen. Det gav mig lite ny energi. Kommer väl snart bli lite nervös inför mötet. De har ju gjort bra matcher hittills och det ska bli spännande att möta laget vi en gång spelade i.

Synd att vi har många bortfall i vårt lag. Jag hoppas att vi löser vårt PP, ifall vi får sådana och att vi har tätt försvar hemåt.

Katta hämtar mig på Systemet kl 13.


My:

Det känns lite annorlunda idag. Hade gärna velat spela match! Särskilt denna matchen, den är lite speciell. Det kommer förmodligen krypa i benen när jag ser tjejerna kämpa järnet ute på planen.

Ändå otroligt glad att jag istället får vara med på bänken och förhoppningsvis hjälpa till på något sätt.

Vi i ledarstaben ska träffas om 30 min.

Det finns inget annat än att ta hem 3 poäng och det skulle kännas lite extra gott att ta hem det mot just Fbc...


Over and out.


Ovido - Quiz & Flashcards