Alla inlägg den 13 november 2008

Av My & Elin - 13 november 2008 13:31

Matchen igår slutade med 1-6. Det var en riktig jämn match och tavlan visade 0-0 fram till någon minut från slutet i andra perioden.

I tredje får Öresund/Malmhaug 0-2 ganska snabbt. Vi hade ett fint läge att göra 1-2, men tyvärr var ribban i vägen.

Vi hade väldigt många chanser i sista perioden, men var är flytet? Väldigt många målrams-träffar, någon målrullare… En hel del skott utanför målet också, det får vi skylla på oss själva.

Tror att vi måste fortsätta nöta avslutsövningar… det kommer tjejer vi måste tro på att det vänder snart så gör det det och målen kommer rulla in och bollarna studsa vår väg. 


Elin var på gåsmiddag, så himla gott det var. Hade problem att somna när jag kom hem bara för det så ut som om jag var gravid i 6 månaden. Jag hade spelat in Greys så jag tittade på det innan jag somnade.

Idag kom verkligheten ifatt mig och jag tror aldrig att jag kommer att vara tillfreds med att arbeta i en politiskstyrd organisation, vilka nötter det finns. 


Ikväll ska vi träffa PT Ulrika kl 18.30 Kommer att få vårt nya träningsschema. Special för var och en av oss med tanke på alla våra skavanker. Börjar vi bli gamla??

Tror att kameran ska följa med så vi kan uppdatera med lite roliga foton på våra övningar!!  


Igår fick My brev från sjukan. Det var tid till återbesök hos Wahlström den 27 nov. 2 veckor från idag... Han kommer kontrollera hennes knä och My hoppas innerligt på ett godkännande för att bli opererad innan jul!  


Over and out.  

Ovido - Quiz & Flashcards