Alla inlägg den 11 maj 2009

Av My & Elin - 11 maj 2009 19:29

I eftermiddags var det dags för besök hos Marianne. Det var två veckor sedan sist och jag visste sen tidigare att jag skulle få träna tillsammans med Emlan.

Det blev dock lite mindre träning, vi snackade mest. Obs, ej strunt utan viktiga saker, som träningsupplägg och korsband! :) Vi ligger båda just nu i en "svår" period då vi är mitt emellan skört nytt korsband och frisk. Marianne förklarade detta för oss båda och jag tror att vi fick oss en tankeställare. Huvudet vill träna massor, men tyvärr klarar inte våra knän det riktigt än och vi måste försöka hålla emot frestelsen...

Jag och Emlan skulle verkligen behöva få utbyta några drag hos varanda, jag är lite för mesig med min träning och Emlan är ibland lite för ivrig!

I dagens pass fick vi göra några nya hopp och dessutom fick vi äran att åter igen göra den jobbiga cykelövningen. Låren skriker av mjölksyra och flåset ska vi inte prata om...


Over and out.

Mysan

Ovido - Quiz & Flashcards