Alla inlägg den 13 maj 2009

Av My & Elin - 13 maj 2009 21:39

Elina tränar för fullt till sin halvmara och idag hade hon backträning på schemat. Den tyckte hon att jag skulle följa med på. Bra idé tyckte jag, något nytt att testa för knäet och dessutom guld för flåset.

Direkt efter jobb begav vi oss till Stadshusbacken alias mördarbacken. Denna backe har jag och Elin på vår 6 km runda i slutet och enbart att jogga upp för den är tufft.

Nu skulle det spurtas, backas, spurtas igen och göra utfall. Det blev både 200 och 100 m intervaller. Flåset var nog mest det som tog emot, fast jag blev lite imponerad att jag faktiskt orkade! Benen kändes som bly efteråt. Undras hur det känns imorgon?!

Efter backträningen beordrade Elina mig till att hålla i lite fys. Det blev ytterligare lite ben, spänst och överkropp. Tyvärr hann vi inte med allt på schemat då vi skulle ut med grabbarna och käka middag.

Vardagslyx med 3 rätters! Glassen kunde nog både jag och Elina varit utan. Grabbarna var smarta nog och köpte ingen... Fast gott var det!


Onsdag är min böledag...Greys är en underbar serie, fast sorgsen.

Sov gott!


Over and out.

Mysan



Ovido - Quiz & Flashcards