Alla inlägg den 1 maj 2009

Av My & Elin - 1 maj 2009 09:31

Elins diss:

Att det inte blev något majbål.


Mys diss:

Möjligtvis att det kommer bli ytterst lite sömn inatt, men det är ju mitt eget fel... Det blir förmodligen ganska sent ikväll/natt och upp kl 5 imorgon.


Elins hiss 1:

Att jag vaknade klockan 6 och var pigg!

Elins hiss 2:

Frukost borta och bli väckt av en 18 månaders Sam.


Mys hiss 1:

Inflyttnings/födelsedagsfest hos Camilla i Malmö ikväll!

Mys hiss 2:

Min nya hårfärg! Å Madde för att hon är grymt duktig! Du kommer bli en fantastisk frisör!

Hon kommer finnas på Sandbergs Salong from juli! Ni måste testa hennes hårbottenmassage, den bjöd hon mig på igår! Lovely!


Over and out.

Av My & Elin - 1 maj 2009 09:25

En blondin ringer till sin pojkvän och säger:

"Kan du komma över och hjälpa mig? Jag har ett jättepussel. Och jag kan för mitt liv inte komma på hur jag ska göra."

Hennes pojkvän frågar:

"Vad ska det bli när det är färdigt då?"

Blondinen säger:

"Enligt bilden på lådan ska det bli en tupp."

Pojkvännen bestämmer sig för att gå över och hjälpa henne. Hon släpper in honom och visar honom alla pusselbitarna på bordet. Han tittar på bitarna en stund och sen på lådan. Sen säger han:

"För det första; det spelar ingen roll vad vi gör. Vi kommer aldrig kunna sätta ihop de här bitarna till något som liknar en tupp."

Han tar hennes hand och fortsätter:

"Nu tar vi en kopp kaffe och sen..." Han suckar."...sen stoppar vi tillbaka alla Cornflakes i lådan igen.


Over and out.


Ovido - Quiz & Flashcards