Alla inlägg den 3 april 2009

Av My & Elin - 3 april 2009 14:17

Elins diss: Skånetrafiken - skulle ta tåget till Helsingborg igår var på stationen 18:25 köpte biljett, 18:27 hörs en röst i högtalaren som säger att mitt tåg som går 18:32 är inställt samt gäller massa andra tåg som också var inställda, rösten ber så mycket om ursäkt för det inträffade och hänvisar till nästa tåg som går 19:04, men deet kan ju inte jag ta eftersom jag har en tid att passa 19:15 i Helsingborg. Så det var bara att snabbt hämta en bil och ge sig i väg.

Mys diss: Jag vet faktiskt inte vad jag ska dissa idag. Att min bil är smutsig och behöver tvättas?! Mina fönster i lägenheten också…


Elins hiss 1: U2 3D konsert på Dunkerska kulturhus, så jädra häftigt, har du möjlighet så gå, du lär inte ångra dig!


Elins hiss 2: After Work, vårväder, helg, grillat svårt att välja :)


Mys hiss 1: Att jag får börja jogga ute! 2 km… :)

Mys hiss 2: Livet leker just nu!


Over and out.

Av My & Elin - 3 april 2009 11:41

Frun ligger på alla fyra i rabatten när maken utbrister.
- Men herre jösses , nu får du väl ändå ta och börja motionera, din bakdel
ser ju ut som en hel skördetröska!
Senare på kvällen när maken och frun ska krypa till sängs och mannen är lite
kelsugen, märker han att frugan är lite sur, så han säger:
- Men vad är det med dig?
- Du tror väl inte jag tänker starta hela maskineriet bara för ett halmstrå?


Trevlig helg!


Over and out.

Ovido - Quiz & Flashcards