Alla inlägg den 29 april 2009

Av My & Elin - 29 april 2009 10:16

Igår var jag hos Marianne, min sjukgymnast. Jag hade ringt och förvarnat henne dagen innan att jag kanske inte dyker upp pga min förkylning.

Jag kände mig dock helt okej och cyklade ner.

Det blev en hel del blogg-snack. Marianne och Dr W hade tydligen diskuterat bloggar.

Marianne, kolla in vårt inlägg den 27 mars här. Där har du hissen på dig själv! :)

Det blev ett ganska lugnt rehabpass med tanke på att jag varit sjuk. Vi körde en del övningar för baksida lår. Det är ju denna jag fortfarande har problem med. Det är bara till att hålla modet uppe, för den ska ge sig någon gång och snart hoppas jag!


Nästa vecka är Marianne på semester. Vi bokade in måndagen den 11 maj. Emlan, vi ska träna ihop! Ska bli kul, det var längesedan sist!! Vi kommer säkert få stå på bozu och kasta boll till varandra. Killerblick! :)


Over and out.

Mysan

Ovido - Quiz & Flashcards