Alla inlägg den 17 april 2009

Av My & Elin - 17 april 2009 12:04

Elins diss:

Telefonkatalogen lokaldelen som tagit bort mig i 2009 års katalog. 


Mys diss: De få gånger jag äter frukost tillsammans med Henrik. Jag har fobi mot att prata tidigt på morgonen. Då vill jag ha lugn och ro när jag läser tidningen. Henrik är tvärtom – prat prat prat prat -  plus att han äter gröt!! Det är det absolut värsta jag vet både till smak och doft! Att han sedan sörplar och tuggar hårt gör det ju inte bättre. (Idag gjorde han extra mycket för att irritera mig! Sa han)

” Du är så tråkig som sitter helt tyst! Jag vill ju prata om vad som hänt under natten! Även diskutera vad som står i tidningen!”

Hihihi, vad som hänt under natten?! Ja, jag sov…

Henrik hälsar att han dissar mig vid frukostbordet. :)

(Elin: My mycket kan hända när man sover!!!) 


Elins hiss 1: Coop extra som har öppet till 22, vilket kan vara en räddare i nöden när man har tomt kylskåp!

Elins hiss 2: Självskanningskassorna på Coop extra, innan kunde det ta en evighet fast det var tomt i butiken, nu däremot går det snabbt och enkelt :)


Mys hiss 1: Fredagskväll = min favvopaj = spelkväll = killarna ska förlora = efterrätt = godis

Mys hiss 2: Melins, min hyresvärd. En ny fin kyl/frys välkomnade mig när jag kom hem från jobb!  


Trevlig helg på er!

Over and out.

Av My & Elin - 17 april 2009 10:00

En gamling på 98 år gjorde sin årliga läkarundersökning. Läkaren frågade hur han kände sig:
- Jag har aldrig mått bättre! Min fästmö är 18 år och är gravid och väntar mitt barn. Sååå... vad säger doktorn?
- Låt mig berätta en historia för dig. Jag känner en jägare som aldrigt missat ett tillfälle att jaga. Men en dag placerade han av misstag sitt paraply på ryggsäcken i stället för geväret. När han var i skogen stod plötsligt en björn framför honom. Han tog fram paraplyt från ryggsäcken, siktade på björnen och.... PANG!! Björnen föll ner och var död!
- Ha ha ha! Det är inte möjligt, sade den gamle. Det måste varit någon annan jägare som sköt björnen.
- Just precis! svarade läkaren.


Over and out.
Ovido - Quiz & Flashcards