Alla inlägg den 24 april 2009

Av My & Elin - 24 april 2009 11:43

Elins diss:

All pollen som finns i luften som gör att det rinner i min näsa och kliar i mina ögon

Mys diss: Val som måste göras...med tidspress! 


Elins hiss 1: det fina vädret som kommer till helgen och nästa vecka, like a lot

Elins hiss 2: tv-program som får en att skratta och där människor bjuder på sig som tex fråga Olle och Hjälp jag är med i en Japansk tv-show 


Mys hiss 1: Heinekens nya reklam. Den är kanske inte ny, men för mig är den ny! Tjejen visar tjejerna sin Walk-in-closet… Alla studsar och skriker av lycka! De hör grabbarna skratta för fullt och går dit. Då visar killen grabbarna sin Walk-in-closet, fylld av Heineken! Det roliga är killarnas uttryck, de skriker minst lika mycket… Klockren! Finns säker på Youtube, så hittar någon den kan ni ju lägga in den på kommentarer! :)

Mys hiss 2: Kort och gott, jag ser fram emot en välplanerad helg!


Over and out.
Av My & Elin - 24 april 2009 11:09

Jag vill tacka för alla gratulationer jag fick igår! Det verkar som om de blir fler och fler ju äldre man blir! :)

Jag fick dessutom höra x antal kängor om att jag nu är närmre 30 än 20. Kan berättar för er att det inte stör mig ett dugg! Jag tror stenhårt på att livet bara blir bättre och bättre!

En av de sötaste hälsningarna någonsin fick jag på mobilsvaret av Martha och Melker (brorsbarn) tillsammans med deras körledande mamma:

"Vi gratulerar, vi gratulerar lilla Mysan idag...osv.

Martha: Varför sjunger vi Mysan?

Mamma M: För att hon kallas det.

Martha: Jaha, grattis Mysan Hejdå!"


Härligt att jag fick höra hela konversationen! Blev full av skratt!


Henrik hade egentligen planerat middag och utflykt till Kullaberg på min födelsedag, men det kom lite innebandy emellan.

Jag tackar för den goda grytan jag spontant blev bjuden på av en kompis! Otroligt mycket godare än resterna jag planerat äta... :) 

Å Henkes marängsviss när jag kom hem! Pricken över i:et!


Over and out.

Mysan



Ovido - Quiz & Flashcards