Alla inlägg den 10 april 2009

Av My & Elin - 10 april 2009 13:28

Jag måste få lägga till en extra hiss idag och verkligen rekommendera filmen Marley & Me.

I filmen medverkar bla Owen Wilson, Jennifer Aniston och Eric Dane alias Dr Mark Sloan i Greys. Jag fick massor av skratt och tyvärr slog jag nog även mitt rekord i sorgsna tårar...

Måste ses!


Over and out.

Mysan

Av My & Elin - 10 april 2009 08:11

En man kommer in i en affär och förklarar för den kvinnliga expediten att han är där för att köpa tamponger till sin fru. Expediten säger till honom att dom finns längst in i affären. Mannen tackar och går bort till den hylla där tampongerna finns. Några minuter senare kommer mannen tillbaka med en stor påse bomull och vill betala.


Den kvinnliga expediten frågar undrande:


- Jag trodde du var här för att köpa tamponger till din fru?


Då svarade mannen:


- Du förstår, det är så här, igår när jag bad min fru att köpa en limpa cigaretter kom hon hem med ett paket tobak och ett paket filter. Så jag tänkte, måste jag rulla mina, så ska fanimej hon också få göra det!


Vi önskar alla våra läsare en Glad Påsk :)


Over and out

Av My & Elin - 10 april 2009 07:46

Mys diss: Att min vad (på mitt opererade ben) är tjock och ful...

Elins diss: Svensk kyrkan som fortfarande lever i förnekelse! Såg ni uppdrag granskning i onsdags?


Mys hiss 1: Det är alltid lika kul att få deklarationen! Å som jag längtar tills utbetalningen kommer!

Mys hiss 2: Påskhelg som betyder släktträff (ja, jag gillar faktiskt min släkt), kompisar som jag inte träffat på länge kommer hem.


Elins hiss 1: Vänner som spontant ringer och bjuder med en på hockey :)

Elins hiss 2: Cykelpumpstationen som finns vid Ängelholms station, så enkelt allt kan bli.


Over and out 
Ovido - Quiz & Flashcards