Alla inlägg den 7 april 2009

Av My & Elin - 7 april 2009 15:00

Elin:

Igår gick jag hem vid 15 tiden för jag mådde inte så bra. Fick ont i magen, men trodde inte att jag skulle bli magsjuk. Jag har ju varit noga med att hålla mig borta från alla som har någon sorts sjukdom, men tyvärr kan man inte skydda sig mot allt. När jag började närma mig hemmet fick jag öka på stegen, det är lite psykologiskt när man vet att toaletten är nära. Väl hemma tog det inte lång tid innan jag hade tömt mitt system. Under kvällen fick jag i alla fall i mig en smörgås utan pålägg och en kopp te. Därefter somnade jag i fosterställning. Idag är jag hemma från jobb och det går lite fram och tillbaka. Ena stunden känner jag mig rätt ok och bestämmer mig för att gå ut med Assi en kort runda! Under promenaden känner jag hur lite energi jag har. Det är så tungt att gå trappor och ibland är jag som i en bubbla! Väl hemma igen så är det bara att lägga sig och vila. Just nu vet jag inte om jag mår illa för att jag inte har ätit något eller om jag faktiskt fortfarande är sjuk. Jag har bara ätit en smörgås och en billys pan pizza idag! Dagar som dessa önskar jag att man hade familjen lite närmare så de kunde komma med något gott att äta och ta hand om en uttråkad hund! Det är tur att jag har balkongen som assi kan ligga och spana på folk ifrån. Det är inte så farligt som det låter men det känns bra att få tycka synd om sig ibland. Nu är det dags för att sova igen!

My:

Tycker synd om Elin som drabbats av många sjukor detta år. Förkylningar och nu flunsan... :( Krya på dig!

Jag har idag premiär för mitt nya träningspass på jobbet. Ska bli spännande! När jag testade det hemma i söndags så kom det några svettdroppar på golvet.

Efter passet så blir det en promenad i solskenet!

Håll tummarna för min bil imorgon kl 7.50, den ska på besiktning.


Over and out.


Ovido - Quiz & Flashcards