Alla inlägg den 1 oktober 2008

Av My & Elin - 1 oktober 2008 17:53

Är på ett fantastisk bra humör idag! Vet inte riktigt varför, allt känns bara så bra! Det har ändå gått åt skogen på jobb idag, maskiner har pajat bla. Jag har bara skrattat, vad fasen ska man göra?!

Är taggad för innebandy till tusen! Synd att det inte är match...

Hoppas att träningen går så bra som det känns att det skulle gå.

 Tyvärr utan min kompanjon Elin, fortfarande hemma. Hon har dessutom massor att göra på jobb, så det blir inte så mycket skitsnack på mailen heller. Det är lugnt, vi lär ta igen det!


Nu måste jag nog köra. Ska förstås komma lite sent så Elina får känna på hur det känns att stå ute i ösregnet. Det fick jag nämligen göra i måndags. Kramade ett gigantiskt träd så mycket jag kunde, men det hjälpte inte.


Over and out.

Mysan

Ovido - Quiz & Flashcards