Alla inlägg den 4 oktober 2008

Av My & Elin - 4 oktober 2008 10:48

Idag möter vi Malmö FBC kl 13.00 Den gamla vanliga frågan, hur känner vi??


Elin:

Jag önskar att jag vore frisk så jag kunde gett järnet idag. Så får väl se om jag får se spela eller vara reserv. Jag har inte så mycket att säga egentligen...


My:

Blev väldigt orolig igår då jag fick magknip x 10 vid 17.30 Hade planerat värsta pasta-middagen, men tyvärr fick jag inte i mig så mycket. Låg mest och kved i soffan ihoprullad. Mamma försökte få mig till att ta en Fernet, det dödar allt sa hon. Envis som jag är, så nej, det ska jag inte. Henke kom in till mig och såg att jag hade ordentligt ont, även han säger ta en Fernet! Vid 22-tiden gav jag mig och Henke stack iväg till en kompis för att fixa Fernet. Fi fasen vad äckligt, men efter en timme kände jag mig lite bättre. Imorse blev jag överlycklig över att magen var bättre. Dock väldigt hungrig.

Är så laddad inför matchen! Vill bara in på plan! Vi behöver vinna idag och vi ska vinna!

Nu måste jag ta mig en macka till innan jag ska ner till Elin.


Over and out.

Ovido - Quiz & Flashcards