Alla inlägg den 22 oktober 2008

Av My & Elin - 22 oktober 2008 17:49

Imorse träffade jag Inge, sjukgymnasten. Fick några övningar att jobba med under resan för att väcka mina muskler. Det var rätt jobbigt och lite obehagligt. Men vilken skillnad det blev efter ett tag, mycket mer rörelse.

Framåt middagstid tog jag en liten promenad. Besökte Intersport och köpte gymhandskar, både för framtiden och under resan. Gick till Apoteket och sedan till Elins jobb för att kopiera mitt intyg från Wahlström.


Sen slumrade jag till en runda på sängen.

Henke kom in och väckte mig, därefter mamsen. Hon har städat till mig nu... :) Lagat mat till oss alla också!

Nu står mamma och Henke och diskar. De snackar mest strunt.

Snart kommer brorsan, Gina och lilla Jonathan hit. Vi ska mysa lite och måtta hans fötter så jag kan shoppa lite snygga skor till honom.


Imorgon bitti kl 04.30 blir jag hämtad här av Checke och Jonas!

Ska bli kul att komma iväg!

Är inte alls nervös inför själva tiden i NY. Det klarar vi galant! Lite stirr inför flygresan bara med tanke på att en sjukgymnast skrämt upp mig om riskerna.


Ska försöka uppdatera er på bloggen vid något tillfälle! Ha det gott!

Å Elin glöm inte blogga! :)


Tjejer och ledarstad, lycka till på matchen på fredag! Snälla, ta 3 poäng för oss alla och mitt onda knä! 


Over and out.

Ovido - Quiz & Flashcards