Alla inlägg den 7 oktober 2008

Av My & Elin - 7 oktober 2008 14:02

Jag skickade ett sms till Byggan för att få reda på vad hon håller på med i Malmö.

Jag fick följande sms tillbaka:

"Du kan skriva att jag varit på veg-restaurang, mycket gott. Undrar dock vad veg-kyckling är! I em ska jag få min personlighets profil... Ska bli kul hoppas jag.

Ikväll ska jag läsa på min kurs i revidering, måste förbereda mig väl nu när jag ska göra uppgiften på Mys jobb :)"


Ja, Byggan, du får sköta dig ordentligt nu när du snart ska besöka mitt jobb och utföra projektet där! Ska bli kul att träffa dig lite på arbetstid!


Marlan, alldeles rätt, jag kör som en dåre, så du kan tänka dig hur mycket jag längtar efter att trycka gasen i botten på gokarten...


Over and out.

My o Bygg 



Av My & Elin - 7 oktober 2008 12:27

Idag är det inte som vanligt. Jag är på kurs i Helsingborg och Byggan spenderar sin dag i Malmö. Därav inga lååånga inlägg...


Kan dock skriva lite snabbt om vår träning igår.

Vi tog som vanligt en liten uppvärmningsrunda i Åstorp-city. Därefter blev det att hoppa hopprep. De där baklängeshoppen är ganska svåra! Himla bra träning, borde vi göra oftare! Sen blev det lite blandad styrka för hela kroppen. Situps, armhävningar, plankan, sidoplanka (like!), 90 grader...

Vi körde några övningar innan det var dags för spel.


Imorgon är det innebandy igen. Uppladdning inför matchen på torsdag kanske?


Har ingen aning om vad Byggan ska göra ikväll. Tror att det blir lite plugg och jobb?

Jag ska ha månadens aktivitet med jobb, vilket denna gång innebär gokart och middag. Har bett min kollega Sanna (buggaren no1) ta med kameran från jobbet så vi kan föreviga detta på bild. Har ni tur kanske jag lägger in något här imorgon.


Over and out.

Mysan

Ovido - Quiz & Flashcards