Alla inlägg den 3 oktober 2008

Av My & Elin - 3 oktober 2008 09:30

Igår var det som sagt dags för lite bugg hemma hos mig. Både jag och Sanna hade missat kursen i söndags och vi bad då Otto (min danspartner) att komma hem till mig för att lära oss.

Otto visade stolt upp sina nyinköpta dansskor... Hmm. Vita och svarta med mockasula.

Han lärde oss sedan den nya svängen. Nu snurrar vi mest, men det är så jäkla kul! Vi dansade i 1,5 timme. Sanna och jag tog varannan låt, medan Otto fick köra på. Förstår att dansare har så snygga vader, vilket jobb de gör! Härlig motionsform dessutom, blir rejält svett!


Ikväll tänkte jag unna min bil Tarzan en tvättning och städning. Handla lite inför festen imorgon.

Pratade med Elin igår kväll och jag erbjöd mig fixa det, så får hon vila upp sig lite efter sin jobbiga vecka. Hon förberedde mig även på att hon förmodligen kommer vara trött imorgon kväll och inte orkar med någon utgång i Hbg. Jag höll med. Vi tar det som det kommer. Vi kanske går ut i Ängelholm eller så har vi fest i min lägenhet hela natten eller så har vi kanske deckat sedan länge...


Marlan och Henke hade en date på E-house igår. Lite avis är jag. De planerade lördagens tävlingar. De pratar gärna om det också för de vet vilket kontrollbehov jag har och hur nyfiken jag blir. Detta är bra för mig att lära mig att våga släppa taget...

Längtar tills imorgon, ska bli riktigt kul!


Först och främst gäller matchen imorgon kl 13. Börjar ladda för fullt. Måste nog käka ordentligt ikväll!


Hoppas det gick bra på din tenta Hanna!


Over and out.

Mysan

Ovido - Quiz & Flashcards