Alla inlägg den 23 oktober 2008

Av My & Elin - 23 oktober 2008 10:50

My har varit orolig länge och undrat hur det ska gå för bloggen under resa. Så Elin känner lite press nu, för med allsäkerhet kommer My att gå in och kolla hur bloggandet sköts. Tidigt i morse skulle My och Checke åka iväg på sin drömresa, hoppas att de kom iväg i tid. Kan tänka mig att ingen av dem har sovit en blund i natt. När Elin var hemma hos My i tisdags kom Checke också dit och frågade:

C: My har du skrivit någon lista?

E: öhhhh, det gjorde My för flera veckor sedan.

My: det gjorde jag inte alls jag skrev den endast för en vecka sedan!

C: kollar på listan, ska du ha med dig två wax?

(Paniken sprider sig i Mys kropp)

My: Va har jag skrivit upp det två gånger?

E: det är bara att stryka över det ena så är listan hel igen!

 

Det har diskuterat listornas vara och inte vara under en tid. Det har till och med gått så långt att My gömmer listorna som vanligtvis ligger på köksbordet för att inte Elin ska se hur många de är. Ett tag trodde Elin att My hade förbättrat sig och inte skrivit några listor…. lurad nu ligger allt i mobilen istället!

 

Jag vet att ni tjejer kommer att ha en helt underbar tid i NY och jag vet också att det ska går rätt långt för att Mys skada ska kunna hindra henne från att shoppa loss. Checke du får väl se resan som ett träningsläger när du bär runt på Mys shoppingpåsar och klär på henne i provhytten. Hoppas dom är så stora att ni får plats båda två. Ta mycket kort och jag vill veta allt när ni kommer hem. Var rädda om er. Lite avis kan jag erkänna att jag är, men om jag känner er rätt så blir det nog inte så svårt att få med er på en löptur i central park igen!

 

Over and out

Ovido - Quiz & Flashcards