Alla inlägg den 25 oktober 2008

Av My & Elin - 25 oktober 2008 16:26

Idag har det varit fantastiskt väder jag har varit på stan och köpt en 30 års present, fikat hos vänner ute i Gånarp och nu ligger jag på soffan och ska vila upp mig inför kvällens aktiviteter. En nära vän till mig fyllde 30 i veckan och det ska firas i kväll. Det ska bli så himla kul längtar efter god mat och ett glas vin.

 

Matchen igår…. Ja vad ska jag säga vi tog 3 poäng, vilket är jätte skönt. Men ……. vi måste snart få ordning på vårt spel och inte ligga på gränsen varje match. Vet inte om mitt psyke klara det. Innan matchen fick alla spelare en lapp med 3 punkter som vi skulle tänka på innan matchen. En väldigt positiv överraskning från Elina. I like!

På vägen till matchen i Kattas bil säger Elina att vi måste förtydliga hennes kommentar på inlägget om min bil! Elina skrev i sin kommentar att vi får se om vi kommer fram i Kattas bil och inte blir ihjäl gasade! Katta är rädd för att nuvarande och kommande ragg ska tro att hon sitter och fiser i bilen. Så är alltså inte läget. Utan det är hål i Kattas avgasrör och det kommer in en stark lukt av bensin så man blir lite yr om man åker för länge i bilen. Katta har lovar att kolla upp problemet, vilket vi är glada för.

 

Tjejerna i Ny har hört av sig och igår var de på båttur och upp i empire igår. Resan hade gått rätt bra, men Mys knä hade inte mått så bra det hade svullna upp och gjort ont L.

 

Ha en trevlig lördagskväll

 

Over and out

Ovido - Quiz & Flashcards