Alla inlägg den 13 oktober 2008

Av My & Elin - 13 oktober 2008 12:31

My är på annan ort, rättare sagt i Råå på utbildning med jobbet.

Tyckte jag kom i god tid, 10 min innan kursen startade, men jag var ändå sist. Går in i lokalen, säger hej, sätter mig till ro. Kommer dock på att det är bäst jag går på toa först. Min blåsa behöver som sagt tömmas x antal gånger om dagen. När jag kommer in på toaletten märker jag att min gylf är öppen.

Neeeeej... Smidigt Mysan. Som tur är, är vi endast 5 tjejer och en manlig ledare här inne. Strunt i det, hoppas att de inte såg något.

Har precis ätit en utsökt lunch, fisk förstås. Jag tar oftast det när jag är ut på restaurang för jag är så dålig på att äta det hemma.

Har messat Byggan för att kolla om hon hade något att berätta för er, men hon har inte svarat än. Hon får lägga in ett inlägg senare.


Jag har förresten fått ett annorlunda samtal idag. Personen hade pratat in på min mobil och bett mig ringa tillbaka, men jag har inte gjort det än. Tycker inte om sånt riktigt. Fast ganska fräckt. Samtalet gäller både mig och Elin.

Nu har jag sagt A, B får ni reda på senare. Om det blir något av det.


Ikväll är det innebandy. Härligt!

Nu är det dessutom slut på vilan. Uppladdningen inför Klassikern börjar nu. Åter till 5 dagars träningsvecka, ingen alkohol (tur det, får ont i magen...) och mindre godis.


Over and out.


Ovido - Quiz & Flashcards