Alla inlägg den 2 oktober 2008

Av My & Elin - 2 oktober 2008 09:40

Jag kände mig ju extremt laddad för innebandy igår. Det gick väl inte så bra som jag trodde det skulle gå. Men Hanna, vad tyckte du om de där skotten vid uppvärmningen på Katta? Ojojoj. Undras om jag lyckas göra om dem?!

Träningen började med löpning till lilla torget där fick vi smaka på benprogrammet x 2, det kändes en enorm skillnad på ankgången. Kan det vara så att jag blivit smidigare? Hmm. Vi körde även snabbhet innan vi joggade tillbaka till hallen.

Det blev passningsövning, avslutsövningar, spel med mycket frislag och PP/box. Roger P kom med en bra variant och vi satte den klockrent! Hoppas på PP till oss på lördag och att det funkar lika bra.


Elin har mailat mig på morgonkvisten. Stackarn har massor att göra på jobb. Igår hann hon knappt gå på toaletten bara!

Hon bad mig även anmäla henne till Kickoffen den 11/10. Hon lyckas nämligen inte lägga in kommentarer på bloggen.

Vi försöker även hitta en dag att träffa vår PT Ulrika. Lättare sagt än gjort att få tre brudar att lyckas finna några timmar då alla kan. :)

Elins förkylning är sådär, känns inte som om det blir bättre, hon har dessutom börjat hosta mer och morgonen är ingen höjdare.

Jag tycker det är dags att hon provar min dunder hosmedicin jag har hemma! Det verkade hon nappa på så hon skulle nog komma upp och ta sig en sup ikväll.


Mitt vardagsrum förvandlas ikväll till dansegolv ala Ekebo! Jag, Sanna, Annah och Otto ska öva på buggen! Vi tjejer missade nämligen söndagens kurs och Otto måste lära oss alla nya steg och karuseller annars kommer vi vara lost på söndag.


Ja, det är väl vad som händer just nu. Självklart laddas det för fullt inför matchen redan!


Over and out.

Mysan



Ovido - Quiz & Flashcards