Alla inlägg den 5 september 2008

Av My & Elin - 5 september 2008 08:52

Jag hämtade som sagt Elin i natt vid 1-tiden. Det var en brun och fräsch Byggan som kom ut från hallen! Hennes väska såg ut att väga lite mer än när hon åkte dit...

Hoppas att hon skriver något inlägg idag så ni kan få läsa om hennes resa!

Jag fick ett stort pack med Toblerone och en bigpack med mina favvo mentos! Mmmmmmmmmmmm!


Ang din kommentar mamma, du brukar klaga på mig och mina klädproblem, men undras vem jag fått det ifrån? :)

Du var ju hemma hos mig och tog med dig några klänningar hem, är det ingen av dem du vill ha på dig? Det var ju inte alla som var för små.

Men, sen vet jag hur det är. Du säger till Mats att, "Jag har inget att ha på mig och Mys kläder passar mig inte, så jag måste tyvärr ut och shoppa nytt!"

Hihi... Lovar att inte skvallra till Mats!


Ikväll är det ren vilodag för mig. Ska endast tvätta och möjligtvis städa lite. Det springer ju helt plötsligt två personer inne i min lya och det blir rätt så mycket smutsigare!


Trevlig helg på er!

Mysan


PS Kul att du är hemma igen Elin! DS

Ovido - Quiz & Flashcards