Alla inlägg den 19 september 2008

Av My & Elin - 19 september 2008 11:58

Igår vid 22-tiden fick jag ett sms. Tanken gick direkt att det är säkert Elina. Å jag hade rätt. Hon var så snäll och skickade ett smakprov från Coldplays konsert i Globen igår. Jag skulle egentligen också varit där, men ja, lång historia...


Idag började dagen med planeringssamtal med chefen. Vi gick igenom målen för mig under 2008 osv. Jag tog dessutom upp min stora plan...

Jag vill ju studera till något inom träning och hälsa. I förra veckan stötte jag på den perfekta utbildningen, Certifierad Träningskonsult. Min chef svarade att hon inte vill stoppa några drömmar och att jag självklart får tjänstledigt, men hon vill inte bli av med mig. Svaret från mig blev att jag läser detta mycket för min egen skull också, men drömmen är att få jobba heltid med min stora hobby. Så jag har alltså fått ok! ROLIGT!


Imorgon kommer lillen hem från sjukhuset. Jag ska självklart träffa dem så han får se sin coola faster! :)


Ikväll åker förmodligen jag och Byggan till Åstorp för att kolla in herrarnas seriepremiär. Min kusin spelar där och jag vill gärna kolla in hur det går för honom och alla andra!


Trevlig helg!


Over and out,

Mysan

Ovido - Quiz & Flashcards