Alla inlägg den 9 september 2008

Av My & Elin - 9 september 2008 09:27

Elin är som sagt på utbildning i Malmö, hon hann därför inte komma till innebandyträningen igår. Hon kommer även hem sent idag. Hon skrev dock i ett sms att hon ska börja på sin uppdatering på bloggen om resan på Kreta ikväll. Det ser vi fram emot att få läsa! Vilken konstig mening jag fick till där... Jaja, ni förstår vad jag menar. Vet att Pernilla inte gillar dålig svenska och det blev nog dålig meningsbyggnad där, men ni får ta det idag. :)


Jag svettas som tusan på innebandyplanen. Eller egentligen inte bara på planen utan under all träning. Det rinner för tusan av mig! Som vår PT säger, ju mer vältränad man är, destu mer svettas man. Jag tror stenhårt på det!

Är dock väldigt deprimerad för att mina kläder på underdelen av kroppen inte passar riktigt. Riktigt himla...tråkigt! Jag längtar till NY så jag kan få handla mig en ny garderob! Mamma, du kan ju komma hem och rota i min garberob då och ta allt som inte passar. Du har ju blivit så fit nu, åminstone på underdelen av kroppen :), så mina brallor passar dig ju nu. Har alltid varit tvärtom innan!!


En av våra supportrar, Ellep, som skriver kommentarer på vår blogg, kom fram och hälsade på mig igår i hallen. Trevligt, nu vet jag vem det är! Han har dessutom startat en blogg som är länkad till Å/Ks hemsida. Han ska skriva om damlaget och DJ18-laget. Spännande. Han använder dessutom samma slutfras som vi, Over and out. Hmm. Ska bli kul att läsa din blogg Pelle!


Ikväll ska jag unna mig en ansiktsbehandling och en lång promenad. Det är alltså vilodag idag!


Over and out.

Mysan

Ovido - Quiz & Flashcards