Direktlänk till inlägg 11 september 2008

Efter lite frukost i magen...

Av My & Elin - 11 september 2008 11:48

Fick ju ingen på sängen i morse även om jag låg kvar extra länge, så är jag nu redo för att ta upp mitt bloggande till allas förtjusning eller förtret!

Fick förresten sms från Mys mamma i dag igen och nu gratta hon mig på rätt dag! 


Igår efter träningen skrev jag ihop lite till bloggen efter några hårda ord från My på träningen!Det är nämligen så här, för att få den banan som jag så behöver efter träningen har jag gjort ett avtal med Mysan. Jag betalar henne och så köper hon och tar med en banan till mig. För det är helt omöjligt för mig själv att komma ihåg denna lilla gula sak själv. Dom som känner mig väl vet ju hur jag blir när det tar för lång tid innan jag får mat när jag är hungrig…. Och för er som vill träffa på det monstret säger jag bara dont go there!

Under gårdagens träning frågar jag My, har du med dig en banan till mig idag? För i så fall hade jag velat ha den innan träningen eftersom jag var jätte hungrig. Till svar får jag… du får ingen banan förens du har börjat blogga… tuff brud tänkte jag hon är ju hård som stål! Den dagen som hon glömmer en banan till mig ska hon sent glömma!!!! Därför var jag lite extra tuff mot henne i boxen när hon var framför mål i power play, men krokbenet fixade hon själv. Vet inte hur men rätt som det var så låg hon bara ner bakom mig, men så är det väl när man försöker sig på berg!! 

 Det var skönt att vara igång med träningen igen. Den ända träningen jag gjorde på Kreta var att ligga på rygg. En kommentar på det från Hanna på träningen igår var ju att det kan ju vara rätt ansträngande beroende på vad man gör när man ligger på rygg. Hanna då, du gör ju mig nästan generad men det är så sant så sant. Men jag kan säga att den träningen jag gjorde på Kreta var inte det minsta puls höjande.

Min utmaning till de andra tjejerna som jag åkte med var att ligga så stilla du kan så länge som möjligt på en solstol, jag har nog världsrekordet i det :) Där av mina brungyllne ben som jag visade upp på träningen igår, men inte en ända kommentar… inte ens på min vita rumpa från tjejerna i duschen! 

Mer om min Kreta resa kommer. Har lite svårt att hålla koll på vad som hände vilken dag, med det är väl så det ska vara på semestern. Och jag tror inte att rakin vi drack varje kväll har något med det att göra utan den höll bara våran mage i bra form.

Tänkte även passa på att förklara att just nu har jag väldigt mycket att göra på jobbet håller på att byta arbetsuppgifter och ska ta över ett stort projekt som berör hela den kommunala verksamheten så det är mycket att sätta sig in i. Dessutom tror jag att jag är odödlig och att varje dygn har 52 h vilket börjar komma i fatt mig. Men i måndags på projektledarutbildning i Malmö fick lära mig att jag inte har ont om tid…. det gäller bara att planera väl! 


För övrigt så tackar jag så hjärtligt för de glada tillropen och gratulationerna som jag fått på morgonkvisten.  


Over and out

Byggan  
 
Ingen bild

Katta

11 september 2008 12:06

Grattis "Gandalf" :) på födelsedagen. O du självklart såg vi dina fina gyllenbruna ben o din nästan självlysande rumpa i duschen. Tror vi e lite avis. Därför vi ej sa något!! ;) Ha en underbar dag!!
Goe Kram på dig!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av My & Elin - 5 juni 2009 10:22

Denna säsong kommer vi att leva våra innebandyliv på vars ett håll. Elin har bytt spår helt och har fått en ny utmaning, hon ska vara tränare i Åstorps F16 lag. Hennes lediga tid går nu åt att planerar inför nästa säsong och det ska bli kul att se h...

Av My & Elin - 1 juni 2009 17:40

Jag tog ledigt från jobb idag, dels för att jag pluggat hela helgen och dels för att jag skulle studera Rögles två pass. Det var för ca 1 månad sedan som jag kontaktade Rögles nye fystränare för att fråga om jag fick vara med på ett par pass för att...

Av My & Elin - 1 juni 2009 13:54

Ett gäng tjejer hade möhippa för sin väninna och det blev vin, strippande grabbar, spex och upptåg, men även presenter. Den ena presenten var en svart monsterdildo. Dagen efter när den blivande frun satt i bilen på väg hem så sneglade honpå monstret ...

Av My & Elin - 31 maj 2009 21:14

Det är helt otroligt vad tiden och dagarna går fort. Jag kan nästan inte förstå att vi redan är framme i juni. Nu har alltså halva 2009 snart gått! Kanske är det inte så konstigt att dagarna i maj har gått fort jag har varit borta 3 helger. Veckan so...

Av My & Elin - 30 maj 2009 20:31

Igår var det middag i Viken tillsammans med mamma, Mats, Bitt och Leif (Henkes föräldrar). På väg hem undrade Henke och jag vad vi egentligen gjorde där för vi fick inte en syl i vädret. Våra föräldrar hade alltså att snacka om och släppte inte in os...

Ovido - Quiz & Flashcards