Direktlänk till inlägg 17 september 2008

Ikväll är det match!

Av My & Elin - 17 september 2008 09:26

Hur känns det My?


Jag har inte riktigt vaknat än för Assi väckte mig 05:15 och mådde inte så bra så det har inte varit någon höjdare morgon, men hon är med på jobb så jag kan övervaka henne. Det verkar inte vara någon fara nu dock.

Dessutom har vi ett stort problem på jobb. Vi betalar 50:- i månaden och då får man dricka så mycket kaffe/te man vill. Cafeterian i stadshuset har tidigare öppnat 07,30 och då har det funnits nybryggt kaffe helt perfekt. Nu har de ändrat och öppnar inte förens 09,00 så nu har vi stora diskussioner om vi ska köpa in en kaffebryggare och ha på kontoret. Det är ju viktigt att man får en bra start på morgonen…… 


Igår var det familjesim i Ängelholms badhus och självklart var jag, Sam och hennes mamma Nina där. Det är nämligen så att Nina är på tjocken igen och börjar bli lite orörlig, men hon får nog kämpa på för det är 3 månader kvar. Tanken Nina har är att i slutet när hon inte kommer i sina badkläder längre så ska jag vara i bassängen med Sam. För att jag inte ska vara helt lost då så fick jag följa med och lära mig sångerna nipper tippan, prostens lilla kråka och busschauffören. Sam är en riktig vilding och slänger sig rakt ner i famnen och tycker det är jätte kul. Duschen är dock lite så där hon blir ju hal som en ål, när man sen ska klä på sig så går hon iväg och säger hej till alla hon ser så vi får väl se hur det går.


Jag kommer att börja ladda i bilen, hinner inte tänka på matchen innan tyvärr. Det är dock sista matchen före seriepremiären nästa tisdag ska bli riktigt kul att komma igång. Södra dal är ju ett tufft motstånd så det gäller att vi är på tårna i kväll! Börjar bli lite små nervös nu när jag tänker på det.


Over and out.

Byggan

 
 
Ingen bild

Ellep

17 september 2008 10:05

Tjena girls
Lite trist att jag även denna match inte kan närvara, Mackan har träning idag och jag skall köra honom dit. Lite scouting av SödraDal har jag dock gjort och Elina har alla uppgifter, men som Byggan säger, det blir ett tufft test och att var på tå är ett understatement.
Lycka till och ta inga fångar.
PS! är det bättre med jycken?? DS.

 
Ingen bild

Bygg

17 september 2008 11:22

Tack! Assi verkar vara stabil igen, men jag ska inte hoppas på för mycket. Hon har ju en sjukhusjournal som är väldig lång!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av My & Elin - 5 juni 2009 10:22

Denna säsong kommer vi att leva våra innebandyliv på vars ett håll. Elin har bytt spår helt och har fått en ny utmaning, hon ska vara tränare i Åstorps F16 lag. Hennes lediga tid går nu åt att planerar inför nästa säsong och det ska bli kul att se h...

Av My & Elin - 1 juni 2009 17:40

Jag tog ledigt från jobb idag, dels för att jag pluggat hela helgen och dels för att jag skulle studera Rögles två pass. Det var för ca 1 månad sedan som jag kontaktade Rögles nye fystränare för att fråga om jag fick vara med på ett par pass för att...

Av My & Elin - 1 juni 2009 13:54

Ett gäng tjejer hade möhippa för sin väninna och det blev vin, strippande grabbar, spex och upptåg, men även presenter. Den ena presenten var en svart monsterdildo. Dagen efter när den blivande frun satt i bilen på väg hem så sneglade honpå monstret ...

Av My & Elin - 31 maj 2009 21:14

Det är helt otroligt vad tiden och dagarna går fort. Jag kan nästan inte förstå att vi redan är framme i juni. Nu har alltså halva 2009 snart gått! Kanske är det inte så konstigt att dagarna i maj har gått fort jag har varit borta 3 helger. Veckan so...

Av My & Elin - 30 maj 2009 20:31

Igår var det middag i Viken tillsammans med mamma, Mats, Bitt och Leif (Henkes föräldrar). På väg hem undrade Henke och jag vad vi egentligen gjorde där för vi fick inte en syl i vädret. Våra föräldrar hade alltså att snacka om och släppte inte in os...

Ovido - Quiz & Flashcards